Deniz

30 Aralık 2009 Çarşamba

Elveda 2009

Merhaba ben Deniz,
Yilin son gunü annem bana verdi blogunu :) yaz oğlum icinden geldigi gibi veda et eski yıla ve dile yeni yıldan ne dilersen dedi:)
2009, bana çok şey kattın sen :)
Annem tüm gelişmelerimi burada paylaştı ama ben kendi ağzımdan bir özet gecmek istiyorum,
ilk dönüşüm ; yat yat sırtım ağrıdı 4-5 ay sıkıldım . Zaten yatmayida sevmez hep kucakta oturmak isterdim yasak olmasına rağmen . Birgun söyle bir saga doğru kaykildim kaykildim hooooop oda ne pozisyon değiştirdim ve dünya bu acidanda güzelmiş bee dedim. Hatta bu dönme olayı yüzünden sabahın 5 inde annemin arkasından dönüp bakayip derken dusmuslugunde oldu: ) hey gidi günler be...
İlk ek gıdam; elma yedim önce 1 çay kasığı sadece:( anne versene doyasıya yiyeyim sunu dedim miktar arttı. Sonra hayatıma armut ve tadı daha az lezzetli olan kabakli sebze piresi girdi. Şimdi ise o anki ruh Halim'e göre herseyi yiyorum yada puskurtuyorum . Herseyi sevek değilim heralde bizimde bir damak zevkimiz var.
İlk kez annemden ayrı yattım; halbuki ne güzeldi gak desem annem yanimdaydi 6 aylık oldum, büyümüsum efendim odama gecmek gerekiyormuş yolladılar beni odama:( şimdi uyandığımda daha yüksek sesle gam deyip ayağa kalkıp annemi bekliyorum . Alıştım ama napalim insanoğlu herseye alışıyormuş anladım bu yasımda :)
ilk dişim cikti ve diğer 10 tanesi tabi; İlk dişimi AYvalikta çıkardım unutulmaz olsun diye.
Vee yaz basında emekledim; donduk tamam ee Buda tek basına sıkıcı olmaya başladı . Önce el ve ayaklarımın üstünde durmaya başladım dengede, sonraa hoop yorulup düşüyordum . Bu durumu geliştirmem lazım diye düşünürken babam önüme Sn sevdiğim seyler olan kunandalari koyarak beni teşvik etmeye başladı. Bende ha gayret oğlum al su kumandaları diyerek el kol koordinasyonu olayını cozup başladım emeklemeye:) bundan 15 gün oncesine kadar master duzeyinde emekliyordum
ilk kez yürüdüm; itiraf ediyorum benim gibi zıpkın gibi delikanlı için yürüme olayında tembellik yaptım . Ne yapayım yavaslik baba uymuyor. Tamam 1 ay önce başladım adım atmaya ama yine her yere emeklemyerek ulaşıyordum . Daha çabuk gidiyordum ne yapayım. Ama 15 gündür yürümede hız kazanıp yürümeyi tercih etmeye başladım. Niye daha önce yurumemisum diye hayiflaniyorum. Artık alusveris merkezinde, AGvada, Park'ta , sitenin bahçesinde yürüyorum ve heyy özgürlük diyorum.
Konuşmayı öğrendim, aslında bir dünya şey söylüyorum , anlatıyorum ama anlamıyorlar yinede bozuntuya vermeden yaa öylemi, başka ne olmuş diyorlar :) ama onlarla aynı dili konusmuyorum farkındayım ama öğreneceğim .
Bu arada anne , baba, dede, gel, ver, hadi, anneanne diyorum çok seviniyorlar.
Sarılmayı, öpmeyi öğrendim; sabah kaktigimda anneme, isten geldiginde babama, dedemi gördüğümde dedeme sarılıyorum. Onlara sarilinca beni daha çok seviyorlar bende onlara sarılmayı seviyorum:)
teşekkürler 2009 bana kattıkların için.
2010dan istediklerim; bol oyuncak, renkli kitaplar, akulu araba, teyzemden kuzen , yeni arkadaslar istiyorum. Eylemlerimi ve gelişmelerimi bu yilda sürdüreceğim. Herkese bu bucurden iyi seneler diliyorum .

1 yorum:

K.T dedi ki...

Bizde sizler ile gerçek sevgiyi öğrendik, gerçek gülüşü gerçek içten sarılmayı öğrendik. Yeni yıl iszlere en güzek günleri, sağlık, başarı ve mutluluk getirsin.

Deniz babasınamı benziyor?