Deniz

15 Aralık 2009 Salı

Maclaren baston pusetlerdeki problem

 

80fa1774-5228-43c1-8a45-7115bd8aa1cfDoğumgünümüzde anneannemizle dedemiz bize bu bebek arabasını hediye ettiler. Deniz büyüdüğü için büyük bebek arabası ile ben zorlanmaya başlamıştım bununla rahat rahat geebiliyorum. Neyse efendim, bizim hediyemiz geldi akabinde tvde ve nette parmak kopartan bebek arabası diye haberler çıktı:) Arabanın açma kapama yerine bebeklerin elleri sıkışıp yaklaşık 12 çocuğun parmağı kopmuş :( Bebek arabalarının mercedesi olarak adlandırılan bu marka için büyük hata bence. Şansa bak dedim geri toplatılıyormuş:) Sonra Amerikada toplatıldığını ama Avrupa ülkelerinde parmağın sıkıştığı yere kılıf üretip gönderecekleri bilgisini aldım.Üyesi olduğum mail grubunda d konu gündeme gelip bir annenin ithalatçı firmanın bilgilerini vermesi üzerine mail attım firmaya ve o aparattan talep ettim. Ertesi gün aparat elime ulaştı. Fatura bilgisi vs talep etmeden hemen yolladılar. Quest, Quest sport ve triumph modellerinde bu problem varmış. Kullanan var ise iletişim bilgilerini aşağıya yazıyorum sizde talep edin diye.

Sersa Dahili ticaret – Sertaç Sağlam

Kocayol cad. 49/2 P.O. Box: 34742

Kozyatağı /ist.

Tel:0216380 85 28-29

ahmet25@superonline.com

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?