Deniz

19 Ocak 2010 Salı

Geri sayım başladı !

BUgün itibariyle Son 11 gunum kaldı evde gecirecegim. Son çay davetlerine iştirakim , son magaZalari aylak aylak gezisim , DEnizle beraber Son yatak miskinliklerimiz ve son park keyiflerimiz olacak . Ve daha aklıma gelmeyen hafta ici ev halleri olacak . Uzun zaman oldu yazmayalı, hala bilgisayar bozuk . En son helpppp desk babam yaptırdı bilgisayarimiİ saolun ama bu kezde ekranda sorun çıktı bekliyoruz. Telefondan resim ekleyemeden gelişmeleri yazayım.
2 gündür ZEkiye ablamız var artık evimizde .Deniz'in her ihtiyacını o karşılıyor vede bize yemek yapıyor . İs bulma hikayem gibi ZEkiye ablayı da bulmamız kısmet isi oldu. İyi elektrik aldık ve daha 3-5 kisi ile gorusmusken hemen karar verdik ve DEnizin ZEkiye ablası ise başladı . DEnizle iyi anlaşıyorlar yemeklerde güzel memnunuz hayatımızdan . Öte yandan evde iken cocugunla ilgilenmemek her I'sini baskasının yapması senin uzak durmaya çalışman çok garip ama DEnizin alışması için böyle yapmak zorundayim .14 ay her an cocuğuna kendi bakmış kimselere emanet etmemiş biri olarak zor geliyor bana .sanırım ben denizden daha zor alışacağım bu ayrılığa :)
yarın itibariyle evraklarımı hazırlayacağım . İngilizce kitaplarıma goz atmaya başladım vede 'Anne iste ' kitabını okumaya başladım. Doktorum progrminda SAbiha paktuna Keskin'i iZler ve konuşmaları hoşuma giderdi . Kitabı'da yol gösterici ve akıcı tavsiye ederim.
Bu aralar böyleyiZ iste.belki merak eden olmuştur diye yazdım :)

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?