Deniz

22 Ocak 2010 Cuma

Dün :)





-





Boyumuzdan büyük arkadaslarımız





















Dün Güneş yüzünü biraz gösterince 4 gündür evde oturan deniz' i bahçeye çıkardım . Daha montu giyer giymez kapının önünden ayrılmadı . Biliyorum ben bu hale getirdim beyefendiyi. 20 günlükten beri hemen hemen hergün disardaydik . Bu hafta bakicimiza alışması için ve havalardan dolayı hep evdeydiler. Ben yine çıktım tabi;)
Bahçeden geldikten sonra herkesin fotografları ile hazırladığım kartlara baktık anne baba dede anneanne teyze dedim öğretmeye çalışıyoruz. Babasının resmini görünce sevdi cici cici öptü :) bakınız son 2 foto:)
Bu arada deniz kelime dağarcığına su (fu) yu ekledi. Susayinca mutfakta fu fu diye dolanıyor. Gecen haftada teyze yi ekledik. Gerçi su an kendisini görmediği için soylemiyor ama fotolar ile tekrarlıyoruz.

Posted using BlogPress from sevil's iPhone

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?