Deniz

18 Ekim 2009 Pazar

İlk buluşma

Dun kuzey tan ve duru hanımla ilk buluşmamızı gerçekleştirdik .birbirimizi uzun süredir taniyorduk sanki. Konuda bu 3kucuk ufaklik ve annelik olunca hiç susmadık :) tabiki bizim böcekler izinverdigi müddetçe : ) sadece bocekler diyorumcunku duru hanım uslu uslu oturdu.ama o bakışlar siz durun ben bir emekleyeyim bende bu delikanlilargibiortaligi talan edicem der gibiydi:) kuzey tan ile deniz kardes olsalar ancak bukadar benzeyebilirler herhalde:) önce kuzey tan beyi Park'ta salladık ve gezdirdik.deniz sabah uyumadigi için buluşmamızın ilk yarısında uyudu ve eğlenceyi kaçırdı .duru hanım gelince Cafe'de oturup muhabbet ettik.denizbey uyanıp arkadaşlarını görünce sasirdiama saskinlik uzun sürmedi hemen ortama alisti:) oyuncakkardesligi yaptılar ,rahat bırakında surda bir turlayalim modundaydilar.ama izin cikmayincabizden basladilar sıkılmaya . Duru hanımın elini kim tutacak yarisindaydilar bir ara :) o minicik ellerde tam tutulmalikti,kızım ben diyordu minyatür elleriyle.dogumgunu organizasyionlarimiz nedeniyle bir sonraki buluşma biraz gecikecek ama sabırsızlıkla bekliyor olacağız.bu kez evde ve aktivite ile geçecek gunümüz.şimdiden yadımıza uygun aktiviteler araştırılacak. Buarsa bozulan foto makinesinin üstüne bozulanbilgisayar benimde sinirlerimibozdu:( dün yakaladığım birkac pozu telefondan ekleyemedim.en kısa sürede ekleyebilirimumarim:) ayrıca seyhancin az önce yorumunu okudum çok üzüldüm.dunbulusmaya 2 saat kala zuzucafede yer olmadıgını öğrendik . Mecburen Göztepe parkında buluştuk.sen gecen gün yeri sorup sendencvp gelmeyince gelemeyeceğini düşünmüştüm.keske numaramı verseydim. Umarimbursonraki buluşmaya katılabilirsiniz defne Nil ile :(

1 yorum:

Seyhan dedi ki...

Sevilcim sorun değil, bende yorumdan saati yeri öğrenince bir daha yazmadım..neyse bir dahaki sefere inşallah..

Deniz babasınamı benziyor?