Deniz

16 Ekim 2009 Cuma

Gymboore dersimiz, Kindyroo ve joyfullhouse

Gymboore deneme dersine gideli epey oldu ama izlenimleri yazdmadım birturlu . Öncelikle epey bir aradım yerini, ben tarife göre ana caddede ararken ATasehirin tüm caddelerini dolaştım .tabi birde ben müstakil bir bina arıyordum, giriş katında çıktı gymboore.DErsimize gelince; 12 aylık emekleyen DEniz, 12aylik emeklemeyen. İsabel ve 15 aylık yuruyen kerem arkadaslarımız vardı.Aktivitelerde bu durum biraz karmasa yaratıyordu .ilk ders olduğu için bebeler bizim yardimimzla tirmanip kayıp zipliyorlardi ama bende kirazsevdasi gibi emekleyen ve yürüyen diye ayrılsa daha ii olurdu kanaatindeyim.aktiviteler ve öğretmenimizi beğendik.gerçi benim beklentim fazla olduğu için bumudur aktivite ree onu biz evde zaten yapıyoruz dediğim zamanlar oldu (içimden tabi) DEniz oyun odasını coksevdo 2 saatte yakın kaldık.ama dersegelince ilk 20 dk dan sonra sıkıldı ve Free takıldı yaramaz oğlum.ne yaptıysam oyun alaninda tutamadım , kendisi kaydirak yalakayı tercih etti:) sonucmu , DEniz için biraz erken olduğuna karar verdim,önümüzdeki kıs DEniz düzenli bir oyun grubu okulu için tam kıvamında olur kanaatindeyim .Bir oyun grubuna gitmek istiyoruz bize bukadar uzak mesafede olam bir yere düzenli oyun saatine gitsektd serbest zamanlara gidemeyeceğimizi düşünüyorum.
Kindyroo ya gidemedik ,babamizi evde bırakıp gitmek zor geldi.aynı gün kirszsevdasinin kindyroo macerasını okuynca iyili gitmemizin yasasiin dedim.teşekkürler İLkaycim, benzin paramız bosa gidecekti.
Gelelim JOyyfullhouse atasehirin e : BUradan montessoru egitimi mail grubu sayesinde bugün haberdar old. Hemen araştırdım aradım,konuştum.CUmartesi günleri 10-12 arası 12-18 ay bebekler için bir oyun grubu var.yine öğretmen eşliğinde 45 dk kadar oyun oynanıyor ,onun dısında serbest zaman geçirip birde aktivite odalarında parmak boyası muzik odalarında aktivitelere katılabiliyorsunuz.ücret ise 35 tl bu 2saat için oduyorsunuz.GÜzelliği istediğiniz zaman ve sıklıkta gidebilirsiniz .tek yapmanız gereken onceden randevu almakmis.hafta içi de olsa süper olurdu:) dogumgunumuz ve asrın Abi'mizin dogumgunusu geçsin en kısa sürede gideceğiz.

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?