Deniz

3 Nisan 2009 Cuma

36 beden orta boylu biriymişim!


Evet öyleymişim, Doktorum Ayşe teyze söyledi. Bugün 5. ay kontrolümüz varmış, sabah annem ve babamla gittik.Boyum 65,1 cm kilom 6640 gr olmuş. Ama bu boy ve kilo ile doktorumuza yaranamadık. 500 gr almam gerekiyormuş ama ben 415 gr almısım ama idare edermiş:)Çözümmü annemin sütünün yanında bana meyve sebze muhallebi filan verceklermiş. Ben biliyorum şu muhallebi olayını annem birkaç verdi fena sayılmaz. Bugünde elma denilen meyve ile tanıştım suyu iyide pütürleri yiyemem geri püskürttm tabi ama anne sütü daha kolay ve lezzetliydi bea. Neyse tamamen annemin sütünden ayrılmadım arada annem yine veriyor saolsun. Ya bu hayat gitgide zorlaşıyormu ne!
Hergün bu pütürlü meyveden ve muhallebiden yicekmişim tabi annemide emeceğim bırakmam valla. Daha çok erken ayrılmam ben annemden:)

Doktor ziyaretinde tüm marifetlerimi sergileymediğim için doktor egzersiz yapın dönsün yüzükoyun kalksın öğretin dedi. Ya zaten ben yapıyorum ki bunları akıllım. Hışır hışır bir kağıdın üstünde tanımadığım insanların yanında ne diye dömelip kalkayım yok iki elimle senin pis anahtarlarını tutayım. Zaten hiç sevmediğim 3 kusurlu hareketten birini yapıp beni sırtüstü yatırdın, ağlattın. Birde Ayşe teyze hanımcım sana akrobasi hareketlerimi yapacAktım. Beğenmedi tabi halimi tavrımı. Çokta tın ben kendimi biliyorum!
Neyse şimdilik bu kadar. Annemle egzersiz yapacakmışız, yapalım bakalım!!!

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?