Deniz

22 Ekim 2008 Çarşamba

biri şu çocuuugu doyursun

Denizimizi bugün 4d ultrasonda net olmasada uzun uzun görebildik:)

3001 grlık minik dev bugün tüm marifetlerini gösterdi. 10 günde sadece 60 g almış doktor daha ne olsun tombik bu dedi.Ellerini bileklerini yaladı yuttu, burnunu plesantasına dayadı, esnedi, düşündü vs vs.bu çocuk babasına benziyormuş doktorumuz öle dedi. ben bişeye benzetemedim ama bakalım 2 hafta sonra görcezzzz.

Hala 7 kasım lead time mımız.siparişimiz o tarihte hazır olacak.aç parantez:) Bu tarz yazmak eski günlerimi hatırlattı. lead time, ready date, shipment date etc. çalışmayı özledim hemde tekstilde çalışmayı özledim kapa parantez:)topluyuz şimdilik suratsızız.gezmem bu sefer katii suretle yasaklandı. 37. haftanın kontrol özeti budur.

onun dışında ev kalabalık annelerimiz var ve bugün 2 de temizlikçimiz vardı. çok memnun kaldık nefes aldırmadan annem her işi yaptırdı ve ilk kez itinalı kaytarmadan temizlik yapan bir bayanla tanışmış olduk. artık haftalık olarak gelecek bayan arkadaşımız buralarda oturanlara tavsiye edebilirim.

son 2 haftamız çabucak geçmesi dileğiyle:)

2 yorum:

mine dedi ki...

bende babasına benzettım..zaman cabucak gecsede kavussanız kuzunuza...biz 4 boyutluya girdiğimizde cok küçüktü..şimdi bende merak ettim doğrusu haftaya doktoruma söyliycem bende bakıyım kızıma ...side iyice agarlaşmıssınızdır zaten resimlerdede belli..allah kurtarsın canım...

öptüm...

sevil dedi ki...

çok tşk ederim ii dileğin için. bizimkide 22.haftadanberi ilk kez bize 4d görüntü verdi. çok garip bir duygu : içerde kocaman orasını burasını emen esneyen bir canlı olması:)o canlı 14 gün sonra gelecek bakalım:)
sizinkininde 4d görüntüsünü blogunda görmek dileğiyle:)
öptüm...

Deniz babasınamı benziyor?