Deniz

14 Ekim 2008 Salı

36.hafta


35 haftayı geride bıraktık. artık iyice ağırlaştım. geçen hafta annemle misafirlerimizle geçti ve yalnız olmadığım için çabucak geçti. bu hafta yalnızım ve sanırım bu hafta uzun sürecek:)
geçen cumartesi deniz bey gelmek istedi ama vazgeçti. sanırım yanlış alarmdı. ama doktor gezmemi yasakladı.dinlen dedi zaten 3 hafta sonra çok yorulacaksın:(bizde söz dinliyoruz. viaport gezilerim artık geçici bir süre için son buldu:) iyiki geçen hafta 2 kez çıkmısım alışveriş yapmısım:) arabayı bile artık yakın mesafede olsa kullanmıyorum. babamız acil durum olma ihtimaline karşın işe arabayla gitmeye başladı zaten.
doktor kontrolümüzde deniz bey 2940 gr olmus. tombik bir bebekmiş ve 2 hafta ilerde bu ölçülerine göre:) ilk kez nst ye bağlandık ve deniz tembel olduğu için 20 dk cihaza bağlı durmamız gerekiyorken 45 dk kaldık. tatlı bişeyler yedirdi babamız deniz tembeli oynasın diye. ehh azda olsa oynattı coca poposunu deniz:) sancım yokmuş ve denizin kalp atışları normaldi. kontrolümüz böylelikle son buldu.
bir sonraki kontrollerimiz 22 ekimde ve 30 ekimde. sonrada 7 kasımda deniz bey gelecek. (tabi o tarihi beklerse)
evde hapis günlerimiz dinlenerek geçiyor. dışarısı günlük güneşlik ben evde bloglar arası gezinip duruyorum.çok eğleniyorum:)
haftaya evimizde temizlik olacak ve hazırlıklarımız son bulacak. belki biraz erken ama deniz bey erken gelirse hazırlıksız yakalanmayalım diye annemler gelecek ve temizliğimizi yaptıracağız.
Yukarda son tombik halim mevcut. artık burnumda büyüdü. bu durum geçici ama yinede insan aynaya baktığında karşısındaki kişiyi tanıyamayabiliyor:)
teyzemiz mevlüt şekerlerimizi yaptı çok güzel oldular. burada fotolarını yayınlamak isterdim ama süpriz olsun mevlütten sonra çekilen fotolarımızı koyarız.

6 yorum:

Hamarat Anne dedi ki...

blog alemine hoş geldin, minik meleği ben de sabırsızlıkla bekliyorum artık..

sevil dedi ki...

çok tşk ederim hoşbulduk sabahnur hanım.

Adsız dedi ki...

merhabalar deniz'i biz de merakla ve sağlıkla bekliyoruz.Sayfanızla tanıştığıma memnun oldum.Ekliyorum listeme hemen bende :)

Pembelinin Mutfağı dedi ki...

Merhaba, blogun hayırlı olsun. Allah bebeğini hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin. Linklerime ekledim, görüşmek üzere:)

Seyhan dedi ki...

Merhaba ,

blogun hayırlı olsun ve Deniz beyi sağlılı sıhatlı kucağına almanı dilerim, çok az kalmış heyecanlandım ben :)
takipteyim sevgiler

sevil dedi ki...

Sevgili pıtırcık ve pembelinin mutfağı yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için çok tşk ederim. bende sizin takibinizdeyim:)

Deniz babasınamı benziyor?