Deniz

13 Aralık 2011 Salı

yaşıyoruzz:)

Yaşıyoruz evet:) Ağustostan beri sanal alemde pek yaşam belirtisi gösteremeskete yaşıyoruz,herşeyde tıkırında çok şükür.
Deniz kreşe başladı eylülde. 2 ay boyunca ağlayarak ayrıldık ama artık okula gidicem diye ağlıyor garip çocuk. mesela bu sabah iş için onu anneannesine bırakmaya giderken okuluma gidelim anneanneye gitmeyelim diye ağladı:)
Okul çok mükemmel olmasada 3 yaşındaki bir çocuğun keyifle oyun oynayabileceği , paylaşmayı topluma karışmayı öğrenebilmesi için güzel bir yer. Fazlasını bu sene için beklememeye karar verdim:) çok kreş gezdim beğendiklerim de oldu ama en çokta aklım haziranda 15 gün işten ayrılmadan önce mecburen 15 gün gönderdiğim AMERİKAN KÜLTÜR KIDS de kaldı ama eve çok uzak olduğu için tercih edemedim.
kreş macerlarımı anlatmayacağım ama burası sınıflarda İngilizce konusan bir öğretmenin olduğu ve çocukları bütün iletişimini ingilizce yapan biriydi. ben 4-5 yaşındaki çocuğun ingilizce konustuğunu ve söylenenleri anladığını gördüm. hemde 10 ayda bu kıvama gelmişler . Bu yakada Sancaktepede var ama inşallah yeni şubeler açarlar.
Home office çalışmaya başladım, belirli günlerde imalatçılara gidiyorum evden takip ediyorum işi gücü. Tam bana göre yani mutlu mutlu çalışıyorum.evime eşime,kendime vakit ayırabiliyorum. Arasıra şehirdışı oluyor ama artık o kadar olsun:) Şu an postu yazarkende şehir dışında odada yemek vaktini beklerken ve denizden ayrı duygusala bağlamışken yazıyorum:)
Ama çalışmak, zihni bişeylerle meşgul etmek , kazanmak insanı geliştirip özgüveninin artmasını sağlıyor.
Deniz büüyüdü 3 olduk koskoca 3...
Neler yapıyor, söylüyor anlatsam bitmez şimdi . Umarım bu kadar ara vermez o söyler ben yazarım artık:)

4 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

Yaa nerelerdeydin gözlerimiz yollarda kaldı inan sevindim Denizin yazılarını okumayı özlemiştim. Ama aralar bazen güzel oluyor. Deniz'de ha mor burnuşuyla harika görünüyor herşeyin anlattığın gibi yolunda olması da senin açından harika olmuş home ofis çalışman senin sana eminim çok rahatlık katmıştır. Darısı benim başıma ama nerde muhasebeciyle hayatta böyle şansın yok bula bula bu işi seçmişim yaa..

sevil dedi ki...

Buralardaydim aslinda . Sunu yaptim bunu yaptim diye yazmaktan bunalip ara verdim .
Home office isi hic ummadigim anda tekrar isw donecegim sirada oldu.tabi hemen atladim bu ise :)
Darisi basina diycektim ama muhasebe evden zor.
Deniz o kirmizi burunu ile 3. Yas gununden :)
Sen dogumgunu hazirligindasin sanirim bizim 3. Dogum gunumuz super gecti :) sorularin olursa yanitlarim .
Ayrica buradada paylasacagin organizasyonumuzu :)

K.T dedi ki...

selamlar; özledik deniz beyi ve sizi. 2012 de belki görüşürüz artık:))

Seda dedi ki...

oy yakışıklıya çok tatlı kuzu ya:-)bizede bekleriz annesi..
www.gencergenc.com görüşmek üzere.

Deniz babasınamı benziyor?