Deniz

29 Temmuz 2011 Cuma

tuvalet eğitimi-5.gün

Bugün tuvalet eğitimizde 5.günümüz. Hala tuvalete yapmış değiliz, daha siftah edemedik yani :) Bilanço ise 5-6 kez evin muhtelif alanları, halı, koltuğa yapıldı. Halıları anne sözü dinleyip vukuattan sonra topladım. yeni perdeme konumlanmıstıki yakaladım:) Önceki gün tüm gün kakasını tutmaktan sancılandı. Anne acıyor , acıyor diye ağladı:) ve gece bağladığım beze yaptı:)
2 gündür tuvalet ve lazımlığa hiç oturtamıyorum. çişin geldimi oğlum dediğimde evine gitti diyor:)
Pes etmek yok kızım alışacak diyorum ama bakalım hayırlısı:( ya en zoru bu tuvalet işiymiş. Çocukta haklı 3 yıldır beze yapıyor, şimdi yeni birşeye alışması zor. Bir şekilde alışacak inşalah:(

1 yorum:

burcu dedi ki...

Sevilcim merhaba,
bende Cerende çok zor olacağını düşünmüştüm ama benden sana bir iki tavsiye,
1. önce tuvaleti eğlenceli bir hale getir,oraya çişi kakası yokkende oturmak istesin,
2. sormadan sık sık tuvalete git, ve sende bir sandalye çekip yanına otur, ona orda hiç duymadığı eğlencelei hikayeler masallar vs. anlat.
3. yaptığı zaman çok büyük bir iş yapmış gibi alkışla ödüllendir.
ben ceren bugün 2 kere tuvalete gitti diye bize işteyken haber geldiğinde mutlaka eve hediye ile gidiyordum ufaktefek bişeyler ama onu ödüllendirmek için çok işe yaradı
sonra bezin kötü bişey olduğundan bahset acıtıyor, bebekler yapıyor beze çok komik sen hala bezemi yapıyorsun falan gibi, sonuç ceren şuan hiç altına yapmıyor sadece geceleri bağlıyorum ama 1 aya yakın zamandır bezini ıslatmadan kalkıyor:) darası başına arkadaşım.

Deniz babasınamı benziyor?