Deniz

4 Ağustos 2009 Salı

Teşekkürler Milupa!



Bundan 10 gün önce Milupanın halkla ilişkiler ajansından mail aldım bloğunuzu takip ediyoruz diye:) Bloğumu takip ediyorlarmış diye pek bir sevindim ama öğrendimki tek beni değil tüm bebek bloglarını takiptelermiş:) Size hediye numuneler göndereceğiz dediklerinde ufacık tefecil poşetçikler bekliyordum. Dün resimdeki sepeti görünce pek bir sevindim ve kendilerine çok tşk ederim. Bu yazıdan Milupanın sepet karşılında blogunuzda bizi yazın talebi olduğu sonucu çıkmasın. Adettendir hediyeye teşekkür edilir bizde:)

2 yorum:

K.T dedi ki...

Aaa bu milupa en küçük paketleri bana göndermiş herkes sepet diyor. benim oğluma küçük kutu 20 gr lık 1-2 ürün geldi sadece.
ağlarız ama

sevil dedi ki...

bebeklerin kilosuna göremi gönderiyorlar acaba:) Kuzey Tan'a bakıp ihtiyacı fazla yokmu dediler:)ağlamayın bizimkileri paylaşabiliriz:)

Deniz babasınamı benziyor?