Deniz

Tatilimiz!

Click to play this Smilebox slideshow: tatil 2009
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make a Smilebox slideshow

Tatil tatil dedik, merakla bekledik,telaşla hazırlandık, bol yiyerek ,yüzerek,Deniz'in peşinden koşturup yorularak ama çok eğlenerek yaptık,geldik:) Biz nelermi yaptık, Deniz neler yaptı kısaca anlatayım:)
Deniz bey giderken 10 saatlik yolun yaklaşık 7 saatinde uyudu, kalan zamanda besledik altını değiştirdik. sorunsuz güzel bir gündüz yolculuğu yaptık:) Ben herkese aman oğlum çok uslu arabada uyuyor maşallah diye böbürlene böbürlene 1 hafta dolandım dönüş yolunda başıma gelecekler habersiz:)
Dönüşte Antalya'dan Saroz'a gitmeye karar verip yolu 17 saate çıkarıp üstüne kaybolup iyce uzatınca yolculuğu Deniz'e geldiler sıcakta ve arabada doğal olarak:) Yemedi, uykusu geldi uyumadı, oto koltuğunda oturmadı, babasının koltuğuna asılıp pat pat babamızın kafasına vurarak bir süre devam etti olmadı yine sıkıldı, bol bol ağladı. Denizi uyutmak için sağa çekip battaniye ile sallandı sakinleştirildi ve yola devam edildi:)Kuzey Ege yolunda araba kenarında ellerinde battaniye çocuk sallayan bir çift gördüyseniz o Bizdik. Yolda şoför değişikliği araba kullanmaktan yorulunca değil Denize bakmaktan yorulunca yapıldı:)
Gelelim tatile:) Otelimizden çok memnun kaldık, beklentilerimizin çok üstünede çıktı ve orada tanıştığımız birçok kişininde düşüncesi aynıydı. Çocuklu ailelere tavsiye edilir. çocuk klubü tümgün çocukları ayak altından topluyor.Otelde 1000 küsur ağaç var ve altlarında şezlong ve hamaklar, dolayısıyla bebekle tatil yapanlar hem güneşten korunmak hemde bebekler çimlerde gezinsin diye tümgün çimlere yayılıyordu.Bizde öle yaptık.
Otelde Baby food olduğu için getirdiğim kavanoz mamalara ihtiyaç duymadım ve deniz taze taze haşlama sebzelerini hergün yedi. Tabi yanında balık ,tavuk ve köfte iele beraber. Oda bizimle beraber kilo aldı :)Sabah kahvaltımızdada evdeki düzenimiz bozulmadan yedik çok şükür.
İlk gün Denizle tatil çok zor olacak galiba desemde Denizin kahvaltıdan sonra 2 saat arabada uyuması, sonra uyanıp deniz havuz keyfi yapıp sonrasında tekrar hopp uyuyup bize müsade etmesi ile bizde havuz deniz keyfi yapıyorduk. Akşamlar gündüzki kadar sorunsuz geçmesede Denizede hak vermek lazımdı. emeklemeye hasret kalan Deniz'i bisaatten sonra o bebek arabasında tutmak imkansız hale geliyordu:) Tabi bebekli tatillerde herşey dahil max 10'a kadar sürüyor ondan sonra hopp odaya yemekteyiz'i izlemeye:) Bazı akşamlar Denizi uyutup bebek arabasına tekrar hapsettikten sonra tekrar aşağıya inebiliyorduk:)
Kemer güzeldi,sonrasında Babannelerin yazlığına gidildi tatile 3-4 gün orada devam edildi. Biz babamızla orada daha çok dinlendik diyebiliriz:)
Güzeldi geldi ve geçti.en kötüsüde eve dönüp bavulları boşaltıp çıkanları yıkayıp ütüleyip yerleştirmek oldu sanırım:( Birde 2 hafta boyunca 24 saat babamızla beraber olunca o iş e başladığında yalnız kalmak zor geliyor şimdi. Deniz babasına okadar alıştı ki, hergün işten gelince boynuna sarılıp öpüyor koca adam gibi:)