Deniz

16 Haziran 2009 Salı

Dün ilklerin günüydü



1- Deniz dün itibariyle artık desteksiz oturabiliyor. Ama ben her ihtimaline karşı arkasına emzirme yastığını koyuyorum.
2- Uzun süredir merakla tırmanmaya çalıştığı koltuklara artık dizlerinin üzerinde tutunarak kalkıyor ve bakıyor orada neler var diye. Dün akşam babayla haberleri izlerken bir baktıkki deniz koltuğun kenarından bize bakıyor CE EEE!!!
3-Bu da benden bir ilk: Şu yaşına kadar talih oyunlarından çekilişlerden bir sümük mendili bile kazanamamış olan ben dün iki yerden birden hediye kazandım:) İlki benim bile unuttuğum geçenlerde doldurduğum mother& baby çekilişindne chicco güneş kremi kazandım. İkincisi ise salıncakta iki kişi'den Loreal den minik hediyeler kazandım. Bu aralar sayısalmı oynasam ne:) yada biyerlere iş başvurusumu yapsam:)(daha gerçekçi olur sanırım)

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?