Deniz

24 Mart 2009 Salı

uyku ve ek gıda sorunsalı


Uyku düzenimize ne oldu? 3 gecedir Deniz bey geceden 1 kez uyanırken 3 kez uyanmaya başladı. (ki bu saat başıda olabiliyor yada bir uyandımı 1,5 saat uyumama da olabiliyor)Ona kalsa daha fazla kalkar ama ben arada bazı mızırdanmalarını dinleyip kalkmıyorum. Huzursuzluğuda var. dişlerinin kaşıntısı arttı.salyalar zaten had safhada. Acaba dişmi çıkarıyor? Saat başı kalkmıs olsa bile deli gibi memeye saldırıyor. Acaba doymuyormu? Gündüzde max 2 saatte bir besleniyoruz. Sütümmü yetmiyor? Doyurmuyormu?

Bakalım birkaç gün daha izleyeceğim Deniz beyi, olmazsa biraz mama vereceğim geceleri?Doktora sormadan versem ne olur? hade vermeye karar verdim diyelim hangi mamayı vereceğim?

Bu arada gelecek ay ek gıdalara başlayacağız ama internette şöyle bir araştırdımda 4 ayda başlayanda var 6. ayda başlayanda? Bu konuda çeşitli görüşler var.Anne sütünü ne olursa olsun emiyorsa 6.ayın sonuana kadar verin diyenler var.Yada bebek değişik tatlara alışsın diye 4.aydan sonra bebeğin kilosuna göre meyve ve sebze püresiyle başlatanlarda var. Aklım iyiden iyiye karıştı şimdiden:( Biz dr. umuza göre gelecek ay başlayacağız(yani 6.ayın içinde olur sanırım, 5 bitmiş oluyor) Erkenmi başlamış olacağız?Sütüm 1 ay daha idare etsede 1 ay dahamı sadece anne sütü versek???

Ne zormuş insan yavrusuna bakmak büyütmek:)offf !!!

Deneyimli anneler yorumlarınızı ve deneyimlerinizi bekliyorum.



Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?