Deniz

6 Aralık 2008 Cumartesi

1.ay kontrolümüz-3.12.2008

4040 gr 53,5 cm olmuşum. doktorum halimi çok beğendi. yeni meme emdiğim için 2 kez mayenede kustum doktorumda beni sürekli kusuyor sandı:) sadece açgözlülük yapıp çok emdiğimde kusuyorum.doktor teyze 1 saat en az arası olsun 2 emme arası dedi ben okadar dayanamam kusura bakmasın. hepatit b aşımı oldum pek acımadı o nedenle çok ağlamadım.
annemin kucağı çok tatlı tümgün orda oturmak istiyorum. annem işlerini yapamıyor ama biraz idare etsin napalım:)
annem gibi bende arabayla gezmeyi alışveriş yapmayı çok seviyorum:)annemde arabanın ön koltuğuna ana kucağımla koyuyor beni viaporta götürüyor. ama artık havalar soğuyacakmış bizde kapalı a.merkezlerine gidicekmişiz.olsun ben ordada bebek arabamda uyurum yeterki annem bana meme vermeyi unutmasın:)
bayram geldi benim ilk bayramım annem tatile gitmek istiyordu benle zor olur diye vazgeçtiler.evde oturcaz sanırım sıkıcı olcak:(
herkeze ii bayramlar diliyom.

Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?