Deniz

24 Kasım 2008 Pazartesi

doğum hikayemiz




geciken doğum hikayemiz:)
Denizle 7 kasımda buluşmak üzere randevulaşmıştık ama deniz bey aceleci davrandı ve 3 kasım sabahı gelmeye kara verdi. zaten kendisi dünyaya gelmeye karar vermişti ve nezaman geleceğinede yine kendi karar verdi kuzum:)
Doğmdan bir gece önce annemler bana gelmişti ve son 1 hafta kaldığı için teyzemi bana bırakmışlardı. Ertesi sabah zar zor uyandım ve uyanırkende boşver uyu cumadan sonra uyuyamıycan kızım yat uyu diye düşünerek uyandım. yataktan kalktığımda suyumun geldiğini ve durduramadığım bir sıvı akışı olduğunu farkettim:)
teyzeme dediğimde panik teyze neee hemen anneni ara dedi. O telaşla annemi aradım (önce doktoru aramalıydım biliyorum) O da hemen doktoru ara dedi ve doktoru aradık akabindede diğer panik insan kocamı aradım. Sonra doğumda güzel olayım diye duş aldım hazırlandım:)
panik teyze ve panik k0cayı sakinleştirmekte bana kaldı.
panik koca eve gelince herkese haber verip acil hastaneye gittik. hastanede sadece panik koca ve ben doğuma girceğim saati bekledik. (bakınız foto1)herkes bize ve seçtiğimiz hastaneye uzak olduğu için ben sadecepanik kocam yanımdayken doğuma gittim. ameliyathaneye inen asansöre binene kadar kendi paniğimi belli etmedim ama asansöre biner binmez canım panik kocadan ayrılınca başladım ağlamaya:) okadar nasıl dayandım ben bile şaşırdım :)
sonrası malum, ben ameliyattayken annemler kardeşim yetişmişler. bu arada yukarda ilker herkes gelene kadar elinde kamera 9 doğurmus:)
vee herkes benden önce denizi yuukarda karşılamış.anesteziden ayılırken ilk sorduğum şey burnu büyükmü olmuş:) odama çıkrtılırken bir baktım herkes gelmiş ve beni karşıladılar.
ilk emzirme ilk kucaklaşma ve ziyaretçilerimizle geçen ilk günümüzün ardından ilk gecemizde denizin dış dünyaya alışmaya çalışması sayesinde uykusuz yorgun geçti. Odamızda ben ilker ve bebek hemşiresiyle geçen ilk gece gerçekten zordu. sonraki gece nasıl uyuduğumu bilmiyorum. hemşire emzirme için önce denizi sonrada beni zorla uyandırdı.
hastane maceramız 3 gece sürdü ve biz 6 kasımda taburcu olduk. 2 kişi çıktığımız evimize 3kişi olarak döndük:) çok farklı bir duygu.
Bu arada doğumum Johns Hopkins Anadolu sağlık merkezinde oldu. Benim ve denizle fazlasıyla ilgilenen özel hemşirelerimiz vardı. bebek bakımıyla ilgilitüm eğitimlerimizi aldık öle taburcu oldk. çok memnun kaldık.
İkincisi ise sezeryan doğumun nasıl olduğunu anlamdığınız anne ve bebek için daha kolay bir yöntem bence. heleki ilk gün elinizze bir ağrı pompası veriyorlarsa kolay ama ağrı pompası çıktığında ve sonraki günler sanccınız oluyor ve kolay hareket edemediğiniz için bebeğinizle rahat ilgilenemyorsunuz.
22 gün sonra denizden fırsatı ancak gecenin bu saatinde bulduğum ve uykum kaçtığı için uzun uzun doğum hikayemizi anlatabildim.

















Hiç yorum yok:

Deniz babasınamı benziyor?